Zahjev za ponudu

You dodati i proizvode Quote Me i Priced, i oni će se prikazati ovdje prije nego što do pošaljete zahtjev za ponudu.

Želite li do sada?

Onda pogledajte Priced proizvode i jednostavno završite kupovinu.

Nastaviti s kupovinom
Proizvodi
Količina
Obrazac za zahtjev
Greška Molimo unesite ime
Greška Molimo unesite kontakt e-pošte
Greška Molimo unesite broj telefona

Ured uzvraća udarac? Rasprava o budućem radnom prostoru

po Filip Cancer srpanj 31, 2025 4 min čitanja

Pet godina nakon početka velike revolucije rada na daljinu, vodi se novi razgovor - povratak u ured. Rad od kuće jedna je od najvećih pogodnosti za zaposlenike. Korporacije sada više nego ikad nalažu povratak svojih zaposlenika koji rade na daljinu u uredske prostore na puno radno vrijeme, pet dana u tjednu. Neki od njih su se vratili, dok su drugi negodovali i negirali povratak u ured, što je pokrenulo nekoliko ključnih točaka o kojima ćemo dalje raspravljati.

U Radius Officeu, pokušavajući se snaći u ovom napetom, razdvajajućem pitanju, surađujemo s tvrtkama koje dizajniraju okruženja koja podržavaju dobrobit, produktivnost i fleksibilnost, bez obzira jesu li zaposlenici u uredu pet dana u tjednu ili slijede hibridne modele. Privlačan namještaj i ugodan, domaći uredski prostor, poput naših mekih sjedala , mogu učiniti da se vaši zaposlenici osjećaju ugodno i dobrodošlo u uredu.


Ponovno promišljanje uloge Ureda u 2025. godini

Bez obzira na to hoće li se tvrtke prebaciti na hibridne radne modele ili potpuno uredske postavke, evo što naš tim u Radius Officeu primjećuje:

  • Akustika i zoniranje prostora su ključni - bilo da su mobilni, poput zidnog akustičnog stojnog ekrana s bijelom pločom ili ugrađeni u drugi uredski namještaj. Zvučno uređenje i prilagodljivi rasporedi smanjuju ometanja i podržavaju duboku koncentraciju na radu.
  • Dobrobit na radnom mjestu je neizostavna - prostori dizajnirani ergonomskim namještajem, prirodnim svjetlom i zelenilom pomažu u smanjenju sagorijevanja i povećanju mentalnog toka.
  • Izbor je važan - Bilo da se radi o stolu s podesivom visinom ili zatvorenom modulu, osnaživanje ljudi da odaberu način rada poboljšava i zadovoljstvo i radnu učinkovitost.

S jedne strane, Istraživanje poslovne nesigurnosti (2024.) pokazalo je da većina tvrtki s hibridnim politikama ne planira ih mijenjati u sljedećoj godini ili nešto više, što bi mogao biti signal da će hibridni rad ostati. S druge strane, manje tvrtke koriste fleksibilne načine rada kako bi postale konkurentne s ciljem privlačenja talenata iz većih korporacija.

Istraživanje McKinseyja i Sveučilišta u Pittsburghu pruža uvid u razloge sve veće potražnje rukovoditelja za povratkom u uredske prostore:

  • Troškovi nekretnina - Prazne uredske prostore i dalje treba platiti.
  • Povećanje učinka - Neki rukovoditelji vjeruju da prisutnost u uredu povećava ukupnu radnu učinkovitost.
  • Kulturna inercija - Viši rukovoditelji koji su izgradili karijere u uredski usmjerenim modelima mogu rad na daljinu doživljavati kao gubitak kontrole.

Naprotiv, studija Sveučilišta u Pittsburghu također je otkrila da bi loše nuspojave RTO-a mogle biti: značajan pad zadovoljstva poslom i dulje vrijeme zapošljavanja.

Pogledajte naše akustične proizvode

Kvalitetni proizvodi, najbolje cijene, jednostavan povrat


Označavanje kave kao novi trend na radnom mjestu

Unatoč ovoj nagloj promjeni radnih politika, otpor zaposlenika je jak i malo je vjerojatno da će popustiti, pa je izmišljeno nošenje kave na oznaci. Novi trend na radnom mjestu gdje zaposlenici posjećuju ured tijekom radnog vremena kako bi dokazali svoju prisutnost, nakon čega se vraćaju kući kako bi završili posao. Uključujući pozdravljanje s nekim kolegama, uzimanje toplog napitka i provlačenje svoje radne značke.

Smatra se suptilnim oblikom prosvjeda ili poštivanja mandata o povratku u ured (RTO), što zaposlenicima omogućuje tehnički ispunjavanje uredskih zahtjeva bez potpunog angažmana u uredskom radu. Ovaj trend je posebno čest na hibridnim radnim mjestima gdje se prisutnost prati, ali se ne provodi smisleno.


Poslovi na daljinu teško se pronalaze, ali su vrlo traženi

Prema CNBC-u, udaljeni poslovi čine samo 20% objava na LinkedInu, a privlače 60% svih prijava. To potvrđuje i izvješće o stanju rada na daljinu za 2023. godinu , u kojem se dodaje da 98% profesionalaca želi raditi na daljinu u nekom svojstvu do kraja karijere. Inače, gotovo polovica hibridnih radnika kaže da bi vjerojatno dali otkaz ako bi bili prisiljeni vratiti se u uredske prostore s punim radnim vremenom.

Izvješće o stanju rada na daljinu za 2023. godinu temelji se na iskustvima nekoliko tisuća udaljenih radnika iz cijelog svijeta. Pogledajmo neke prednosti rada na daljinu . Najcjenjenije prednosti su: fleksibilnost vremena, sloboda življenja bilo gdje i izbor lokacije rada . Također, radnici imaju više vremena u svom radnom danu jer ne moraju putovati na posao.

Dok se vrhunski suočavaju s poteškoćama u radu od kuće jer:

  • 1 od 3 kaže da prečesto ostaju kod kuće i bore se s nedostatkom kretanja. Imamo rješenje za vas - naši stolovi za sjedenje i stajanje pomažu vam s kretanjem u vašem kućnom uredu.
  • 23% se bori s usamljenošću.
  • 81% provjerava poslovnu e-poštu izvan radnog vremena
  • 44% kaže da su radili više nego godinu prije.

Preispitajte svoj radni prostor

Prilagođena rješenja za planiranje prostora za moderna poduzeća


Zaključak

Pravi izazov nije odabir između doma i ureda, već poboljšanje rada oba načina rada. Za poslodavce to znači razumijevanje varijacija u načinu na koji ljudi najbolje rade. Hibridni rad, rad od kuće ili iz ureda ne jamči visoku razinu iskustva i produktivnosti zaposlenika. Zapravo, svi radnici, bez obzira na to gdje rade, imaju istu razinu namjere da daju otkaz, iscrpljenosti, uloženog truda u posao i općeg zadovoljstva poslom.

Zaključno, ispitanici u istraživanju Stanja rada na daljinu izvještavaju o 91% pozitivnog iskustva s radom na daljinu, a 98% bi preporučilo rad na daljinu drugima, dok je 36% radnika na daljinu reklo da je napredovanje u karijeri lakše .

Ostavite komentar

Komentari će biti odobreni prije prikazivanja.