Zahjev za ponudu

You dodati i proizvode Quote Me i Priced, i oni će se prikazati ovdje prije nego što do pošaljete zahtjev za ponudu.

Želite li do sada?

Onda pogledajte Priced proizvode i jednostavno završite kupovinu.

Nastaviti s kupovinom
Proizvodi
Količina
Obrazac za zahtjev
Greška Molimo unesite ime
Greška Molimo unesite kontakt e-pošte
Greška Molimo unesite broj telefona

Dostava

Radius Office Furniture nudi usluge Dostave putem kurira i Dostave i montaže. Molimo raspravite koja je opcija prikladna za cijene i dostupnost pri naplati.

Napomena - svi rokovi isporuke su radni dani, osim ako nije drugačije navedeno.

Dostava putem kurira

Koristimo pouzdanu uslugu treće strane i pri naplati, kada unesete svoju adresu, vaš trošak dostave će biti izračunat i prikazan. Za sve narudžbe koje se obrađuju izvan naše web stranice, procjenjuju se individualno ovisno o robi koja se naručuje, njihovoj lokaciji i drugim čimbenicima. Prilikom korištenja ove usluge, neki naši proizvodi zahtijevaju montažu. Ova usluga nije dostupna za izložbene/koristene ili određene artikle koje imamo na skladištu.

Dostava i montaža

Pri naplati, kada unesete svoju adresu, vaši troškovi dostave i montaže bit će izračunati i prikazani.

Ako je odabrana opcija dostave i montaže, vrijeme dostave može se produžiti ovisno o opterećenju naših montažnih timova. Ako mislite da će to utjecati na vaše potrebe, preporučljivo je kontaktirati naš prodajni tim.

  • Odgovornost kupca je provjeriti dimenzije artikla u našoj ponudi i osigurati da će odgovarati predviđenom prostoru. Ako niste sigurni, slobodno kontaktirajte naš prodajni tim za savjet.
  • Prostor u koji se narudžba isporučuje treba biti očišćen, s dovoljno prostora za dostavu i montažu namještaja ili opreme.
  • Ako se na lokaciji nalaze druge osobe, potrebno ih je obavijestiti da će se odvijati montaža, kako bi naš tim mogao raditi bez ometanja i kašnjenja.
  • Parkiranje za naše kombije treba biti organizirano na razumnu udaljenost od konačnog odredišta narudžbe.
  • Dostava i/ili montaža uključuju samo prizemlje. Svaki dodatni kat podrazumijeva dodatne troškove koji ovise o dostupnosti odgovarajućeg teretnog lifta.

Iznimke

Premda se ova usluga odnosi na većinu naših proizvoda, postoje neki artikli za koje naša usluga Dostave i montaže zahtijeva dodatnu ponudu (POA). Na primjer, akustični paneli, sobice za sastanke, itd. Potrebni su nam dodatni detalji prije nego što možemo dati ponudu za montažu proizvoda poput ovih.

Uvjeti rada

Kupac mora osigurati sigurno i odgovarajuće radno okruženje u skladu s važećim propisima. Kada pružamo uslugu montaže, kupac mora osigurati dovoljno svjetla, napajanje i odgovarajuće grijanje.

Također, kupac je odgovoran osigurati da su svi osjetljivi predmeti zaštićeni prije isporuke i za vrijeme montaže. To uključuje predmete poput tepiha, zidova itd.

Jamstvo

Predani smo miru naših kupaca, zbog čega svi naši proizvodi dolaze s jamstvom. Duljina jamstva varira ovisno o proizvodu. Neki naši proizvodi dolaze s doživotnim jamstvom. Ostale dostupne opcije jamstva uključuju 25 godina, 10 godina, 5 godina, 3 godine i 2 godine. Pogledajte opis proizvoda za dodatne informacije. Ako jamstvo nije specificirano u opisu proizvoda, proizvod dolazi s minimalnim jamstvom od 1 godine. Jamstva se temelje na jednom standardnom radnom vremenu od 8 sati.

Proslijedit ćemo sva prava koja nam pružatelji daju kupcu, koliko god smo u mogućnosti. Imamo mogućnost popraviti ili zamijeniti sve dijelove koji se smatraju neispravnima, pod uvjetom da su vraćeni unutar minimalnog razdoblja od jedne godine od datuma isporuke, o trošku kupca. Proizvodi koji su bili predmet zloupotrebe, preinaka, modificiranja, prekomjerne upotrebe, neispravnog održavanja ili normalnog trošenja i habanja nisu uključeni u ovo jamstvo.

Povratak

Omogućujemo 14-dnevni period ‘hlađenja’ koji počinje od dana primitka robe.

Napomena: važne informacije u vezi s našom politikom povrata:

  • Povrat mora biti unutar 14 dana od primitka robe.
  • Roba mora biti u savršenom stanju i ne smije biti sastavljena.
  • Roba mora biti u originalnom pakiranju i spremna za daljnju prodaju.
  • Primijenit će se naknada za preuzimanje i povrat od 25% od prodajne vrijednosti artikla. Ovo pokriva troškove preuzimanja i interne administrativne troškove.
  • Politika povrata ne odnosi se na prilagođene proizvode po narudžbi koji se ne mogu otkazati ili mijenjati nakon potvrde.

Cijene

Fakturirane cijene bit će one koje su trenutno na snazi kod prodavatelja u trenutku slanja narudžbe. Trudimo se osigurati točnost svih cijena prikazanih na web stranici. Međutim, u slučaju pogreške u cijenama i ako je narudžba poslana, kupac će biti obaviješten i dat će mu se opcija otkazivanja narudžbe ili nastavka s narudžbom po ispravljenoj cijeni. Sve cijene podliježu PDV-u.

Narudžbe

Molimo imajte na umu da prodavateljska web stranica i katalog služe kao poziv, a ne kao pravno obvezujući dokument. Svi ugovori uključuju narudžbu kupca i prodavateljevo kasnije prihvaćanje narudžbe. Sve narudžbe podliježu uvjetima prodaje prodavatelja. Nijedni drugi uvjeti nisu primjenjivi osim ako nisu izričito navedeni u pisanom obliku od strane prodavatelja.

Rokovi isporuke

Svi rokovi isporuke citirani su u dobroj vjeri, ali nisu obvezujući. Prodavatelj teži brzoj i učinkovitoj isporuci, no ponekad može doći do kašnjenja. Bilo kakvi gubici koje kupac pretrpi zbog kašnjenja isporuke neće biti odgovornost prodavatelja.

Napomena - svi rokovi isporuke su radni dani, osim ako nije drugačije navedeno.

Naknade za skladištenje

Proizvodi će biti pohranjeni prije isporuke kupcu do 10 radnih dana (2 tjedna) prije nego što nastanu troškovi skladištenja. Troškovi skladištenja naplaćuju se prema standardnim industrijskim cijenama.

Radno vrijeme

Dostava ili Dostava i montaža obavljaju se tijekom uobičajenog radnog vremena (od ponedjeljka do petka, osim državnih praznika). Ako su naše logističke usluge potrebne izvan tih dana, naplatit će se dodatne naknade za rad izvan radnog vremena.

Uvjeti plaćanja

Preferirani način plaćanja prodavatelja je kreditna/debitna kartica i elektronički prijenos sredstava. Vladine organizacije imaju pravo na trenutni kredit. Određene organizacije mogu podnijeti zahtjev za kreditni račun. Kreditni računi mogu se opozvati po nahođenju prodavatelja i bez prethodne najave.

Zadržavanje vlasništva

Sve dok uplata nije izvršena i primljena, svi proizvodi ostaju vlasništvo prodavatelja. Prodavatelj može povratiti proizvode i ima zakonsko pravo ući u prostorije kupca ili gdje se proizvodi nalaze kako bi to učinio sve dok uplata nije izvršena i primljena u cijelosti.

Opisi proizvoda

Svi opisi su dani kao vodič, a napori su uloženi kako bi bili točni i ažurirani. Međutim, podložni su promjenama od strane prodavatelja bez prethodne najave. Imajte na umu da su sve navedene težine i dimenzije približne, a navedeni maksimalni kapaciteti opterećenja odnose se samo na ravnomjerno raspoređena opterećenja.

Komunikacija

Uživamo u održavanju kontakta s našim kupcima, pa vam povremeno možemo slati obavijesti o našim trenutnim promocijama i posebnim ponudama. Ako ne želite primati naše marketinške e-poruke, pružamo vam mogućnost jednostavnog isključivanja putem jednim klikom u svakoj komunikaciji.

Posljedična šteta

Prodavatelj nije odgovoran za bilo kakve posljedične gubitke ili troškove štete, osim u slučaju smrti ili osobne ozljede uzrokovane izravnim nemarom prodavatelja.

Zahtjevi

Kupac mora obavijestiti prodavatelja o neisporuci u roku od 7 radnih dana od očekivanog datuma isporuke. Za manjkavost ili oštećenje robe, prodavatelj mora biti obaviješten u roku od 2 radna dana od primitka robe. Zahtjevi se ne mogu podnijeti ako se ovi uvjeti ne ispune.