You dodati i proizvode Quote Me i Priced, i oni će se prikazati ovdje prije nego što do pošaljete zahtjev za ponudu.
Želite li do sada?
Onda pogledajte Priced proizvode i jednostavno završite kupovinu.
Vaša košarica je prazna
po Sarah Silver studeni 15, 2016 3 min čitanja
Rad u neurednom uredu nije baš zabavan. Najjednostavniji zadaci traju dvostruko duže kada ne znate gdje se što nalazi, a teško je pristupiti radu s čistim umom kada je vaš stol prepun papira. Nema sumnje da stanje vašeg ureda izravno utječe na razinu produktivnosti, zbog čega se isplati odvojiti vrijeme za organizaciju radnog mjesta i pojednostavljenje sustava za pohranu u uredu. S pametnim spremištima i dobro isplaniranim rasporedom, iznenađujuće je lako uspostaviti red i povećati produktivnost – čak i u najprometnijem uredu.
Jedan od prvih koraka prema urednijem, produktivnijem uredu je raščišćavanje. Ako imate vlastiti ured, vjerojatno će biti jednostavno proći kroz svoje ladice i police te baciti svu suvišnu papirologiju u reciklažu. Ako radite u uredu otvorenog tipa, možda će trebati malo više vremena za pospremanje. Rezerviranje pola sata da svi očiste svoje stolove i raščiste zajedničke prostore dobar je način da se posao brzo obavi bez prevelikog ometanja radnog dana.
Raspored ureda ima veliki utjecaj na način na koji radite. Loše postavljen ili previše namještaja može rezultirati radnim mjestom koje je zagušeno, teško za snalaženje i neprikladno za rad. S druge strane, dobro isplaniran raspored ureda može stvoriti osjećaj mira. Ured s lako razumljivim spremištem i dovoljno prostora da se kolege mogu kretati bez sudaranja dobar je za timsku koheziju i ukupnu produktivnost. Postolja, također poznata kao primarni spremište, izvrstan su način za stvaranje jednostavnog, fleksibilnog sustava za pohranu. Mnogi ormarići imaju ugrađene kotačiće, pa se mogu premjestiti tamo gdje su najpotrebniji, pomažući eliminirati potrebu za stalnim nošenjem hrpa papira između stolova.
Ako želite raditi u mirnijem i produktivnijem uredu, vrijedi odvojiti vrijeme da osigurate da je raspored vašeg ureda što učinkovitiji – posebno ako imate ograničen prostor. Ormari s rolo vratima ili sustavna pohrana izvrsno su rješenje za uredski nered. S vratima koja se klize umjesto da se otvaraju na šarke, ormari s rolo vratima mogu se uredno smjestiti u najuže prostore, pomažući u stvaranju radnog mjesta koje je privlačno, lako za snalaženje i pogodnije za učinkoviti timski rad. Možete čak poboljšati svoje jedinice za pohranu s izvlačnim okvirima kako bi arhiviranje bilo što jednostavnije.
Nema ništa gore nego pokušavati obaviti stvari u uredu gdje je svaki stol zatrpan fasciklima, knjigama, papirologijom i priručnicima. Ne samo da je gotovo nemoguće pronaći ono što tražite, već stvara i kaotičnu atmosferu koja vjerojatno negativno utječe na kvalitetu vašeg rada. Police za knjige koje su dobro usklađene s vašim radnim mjestom pametna su investicija. Police s otvorenim prednjim dijelom omogućuju brz i jednostavan pristup radnim dokumentima te pomažu u uklanjanju nereda na radnoj površini. Štoviše, možete prilagoditi svoj sustav polica kako bi odgovarao vašem uredu uz pomoć pametnih dodataka, poput pregrada za police. Ovisno o vrsti i količini vaših dokumenata, vrijedi razmotriti policu na izvlačenje ili sustav s utorima. Kad uspostavite dobar sustav arhiviranja, bit ćete iznenađeni koliko je vaše radno mjesto urednije.
Olovke, bilježnice i papir za fotokopirku osnovni su zahtjev u većini ureda, ali nema potrebe da budu pohranjeni na stolovima ili na podu. Pohranjivanje uredskog pribora i drugih stvari na pristupačno mjesto izvrstan je način da se nepotreban uredski nered svede na minimum. Ideja da su ormari uvijek nezgrapni i neugledni je zastarjela. Drveni ormari i čelični ormari dostupni su u širokom rasponu boja, završnih obrada i stilova kako bi poboljšali izgled vašeg radnog mjesta. Čelični ormari su snažna, industrijskog stila alternativa drvenim ormarima i savršeni su za pohranu velikih količina papira, opreme i uredskog pribora.
Papiri su jedan od najvećih krivaca za stvaranje nereda u uredu. Ulaganje u učinkovit sustav arhiviranja isplativo je ako želite povećati produktivnost organiziranjem uredskog prostora za pohranu. Ormarići za arhiviranje posebno su dizajnirani za pohranu mapa i važnih dokumenata na uredan i organiziran način, pomažući da papiri ne budu na vašem radnom stolu kako biste mogli raditi s jasnim umom.
Komentari će biti odobreni prije prikazivanja.
Total add-ons: