You dodati i proizvode Quote Me i Priced, i oni će se prikazati ovdje prije nego što do pošaljete zahtjev za ponudu.
Želite li do sada?
Onda pogledajte Priced proizvode i jednostavno završite kupovinu.
Vaša košarica je prazna
po Sarah Silver srpanj 27, 2015 5 min čitanja
U Radius Office vjerujemo da dobro isplaniran ured treba maksimalno iskoristiti raspoloživi prostor, održavati radnike ugodnima i povećavati produktivnost. Dizajn ureda se stalno poboljšava, uz pomoć boljeg uredskog namještaja i inteligentnog planiranja, tako da možete maksimalno iskoristiti svoj raspoloživi prostor, a pritom ostati unutar budžeta.
Zvuči jednostavno, zar ne? Ali može biti teško. Ako radite u malom uredu, kako ga učiniti većim? Pa, razmotrite sljedeće. Ima li vaš ured previše kabina postavljenih na nezgodnim mjestima? Je li vaš uredski namještaj zbijen? Stvaraju li potporni stupovi ili ugrađeni namještaj problematična područja? Je li ured upravitelja prevelik s prevelikim stolom?
Ovi naizgled nepremostivi problemi mogu se riješiti pametnim planiranjem prostora i novim praktičnim uredskim namještajem. Veličine stolova su sada manje – i nije samo šef taj koji može smanjiti veličinu – monitori računala se smanjuju, pa vam više nisu potrebni veliki, čvrsti stolovi. Danas postoji toliko vrsta stolova do možete birati, a u Radius Office naši uredski stolovi mogu se prilagoditi do zahtjevima, omogućujući vam do prostora koji već imate.
Većina ljudi je produktivnija kada su motivirani, sretni i osjećaju se kao dio tima. Ako su vaši radnici skriveni iza kabina, razmislite o potpunom otvorenom uredu. Ne samo da će vaš ured izgledati veći i prostraniji, već će vaši radnici moći do do i osjećati se uključenima u ono što se događa oko njih. Otvoreni ured također bi trebao smanjiti iznos novca koji plaćate za struju i grijanje jer otvoreni uredi poboljšavaju protok svjetla i zraka.
You morate ići potpuno na otvoreni plan. Što kažete na mješavinu? Pola ureda otvoreni plan, a druga polovica sastavljena od različitih namjenskih područja poput soba za sastanke i kantine ili prostora za jelo. Postizanje pravog balansa između privatnosti i interakcije važan je aspekt do razmotriti. Razmislite o svom izboru i rasporedu uredskog namještaja te razmotrite prostore za odmor gdje se zaposlenici mogu opustiti, a ne zaboravite ni menadžment, oni također trebaju svoj prostor – o tome više kasnije.
Kao što je ranije spomenuto, računala stalno postaju manja. No, previše ureda još uvijek ima velike stolove s malim monitorom u sredini i puno neiskorištenog prostora. Smanjite te veličine stolova do stvorili više prostora, primijetit ćete da se ljudi kreću i razgovaraju do, što povećava produktivnost.
Neki ljudi preferiraju stariji radijalni dizajn stolova, ali oni su općenito veći od novih stolova u obliku klupe. Radijalni stolovi obično su 160 cm x 160 cm, dok stolovi u obliku klupe variraju od 100 cm širine do do i svega između. Razmislite koliko prostora možete uštedjeti ulaganjem u nešto manje i praktičnije stolove. U Radius Office, naš asortiman stolova uključuje stolove za menadžere i recepcijske stolove. Postoji toliko izbora da možete dobiti uredski namještaj koji želite.
„Kretati se stalno i slobodno“ je definicija protoka iz Oxford English Dictionaryja. Zašto je to važno u planiranju ureda? Zato što će, bolje koristeći prostor i uredski namještaj, vaši zaposlenici raditi i razmišljati pametnije.
Je li vaš ured lako do kretanje? Ima li tamnih područja s malo ili bez svjetla? Zadnje što netko želi jest stalno izbjegavati ili udarati u nezgrapan namještaj. U Radius Office dizajniramo vaš uredski prostor s protokom kao jednim od ključnih čimbenika.
Nema ništa gore nego nemati vlastiti radni prostor ili računalo do rad. Kako će se vaši radnici osjećati ako nemaju svoj prostor i opremu do korištenje? Hoće li dati svoj maksimum za vas? Vjerojatno neće. Pa kako smjestiti više uredskog namještaja u već prenatrpan ured kad vam je već teško pronaći prostor?
Stack stolove jedan na drugi. Ne, samo se šalim! Postoji mnogo opcija, a sve su bolje od slaganja stolova jedan na drugi. Na primjer, klupski stolovi mogu se slagati zajedno, a budući da su manji od radijalnih stolova, u prostor stane više njih. Koristite pregrade umjesto kabina – to će pomoći da se osigura prostor za više radnih mjesta.
Nedostatak adekvatnog prostora za pohranu ne utječe samo na planiranje vašeg ureda, već može i poremetiti rad vaše tvrtke ako zaposlenici stalno traže ili gube dokumente i opremu. Ormarići s rolo vratima imaju prostor-štedne zaključavajuće klizne vrata, tako da možete sigurno pohraniti datoteke i uredski pribor, a pritom održavati radni prostor urednim i čistim. Postoji mnogo opcija za uredsku pohranu; postolja, ormarići visine stola, ormari, police za knjige i različite vrste ormara za arhiviranje. Uložite u korisne spremnike do uredno pohranjivanje vaših dokumenata, mapa i opreme te do uklanjanje nereda iz vašeg ureda.
Maksimalno iskoristite potencijal svog ureda pametnim planiranjem prostora. Nedavna studija na Sveučilištu u Chicagu otkrila je snažnu povezanost između aktivnosti uredskog radnika i njihove izloženosti do na poslu. Povećana prirodna svjetlost u uredu održava radnike budnima i osvježenima. U Radius Office, kada posjećujemo vaše radno mjesto do sastavili niz dizajnerskih opcija, nastojimo iskoristiti prirodnu svjetlost u vašem uredu, čak i ako postoji samo jedan prozor!
Svatko treba mjesto do odmor, opuštanje i trenutak bez razmišljanja o poslu. No, dobro dizajnirano područje za odmor, ugrađeno u dizajn vašeg ureda, može služiti i kao radni prostor i kao mjesto za opuštanje. Zaposlenici se mogu sastajati do razgovor ili održavanje sastanaka u područjima za odmor, daleko od zagušljivih formalnih soba za sastanke. Sastanci mogu biti produktivniji u neformalnom okruženju gdje se ljudi osjećaju opušteno. Područja za odmor također razbijaju monotoniju beskrajnih redova stolova i daju osjećaj prostora i svjetlosti. Pogledajte web stranicu Radius Office za izvrsni uredski namještaj posebno dizajniran za područja za odmor.
Zasloni, pregrade i prozori mogu se koristiti do uključivanje logotipa vaše tvrtke. Identitet brenda predstavit će korporativnu sliku i osjećaj zajedničkog rada za isti cilj te pomoći u predstavljanju profesionalnog izgleda do i klijentima.
Ima li vaša tvrtka boju brenda? Ako ima, razmislite o uključivanju te boje u dizajn vašeg ureda (osim ako vaš brend naravno nema temu jarko zelene i ružičaste boje!) Kada naručite Radius Office do planira vaš ured, razmišljamo o vašem brendu, logotipu i još mnogo toga.
Ovo se može činiti kao puno do razmotriti, ali funkcionalan, praktičan ured ključan je do uspjeh vašeg poslovanja. Dobro isplaniran ured s praktičnim uredskim namještajem predstavit će profesionalnu sliku vaše tvrtke i pomoći vašem osoblju da bude produktivnije. Budući da je dizajn ureda toliko važan, nemojte ga prepustiti do, pa je broj 10 na ovom popisu vjerojatno najvažniji. Obratite se profesionalcima u Radius Office do dizajniraju vaš dobro isplanirani ured i opskrbe vaš novi i poboljšani uredski namještaj, pogledajte našu uslugu planiranja prostora.
Komentari će biti odobreni prije prikazivanja.
Total add-ons: