Zahjev za ponudu

You dodati i proizvode Quote Me i Priced, i oni će se prikazati ovdje prije nego što do pošaljete zahtjev za ponudu.

Želite li do sada?

Onda pogledajte Priced proizvode i jednostavno završite kupovinu.

Nastaviti s kupovinom
Proizvodi
Količina
Obrazac za zahtjev
Greška Molimo unesite ime
Greška Molimo unesite kontakt e-pošte
Greška Molimo unesite broj telefona

Što je Fluidni uredski prostor i zašto su korisni?

po Briza Dechavez srpanj 05, 2018 2 min čitanja

Što je dakle fluidan ili fleksibilan uredski dizajn?

Nedavni trend pokazuje porast broja uredskih radnika koji radije rade na različitim mjestima u uredu, u usporedbi s radom samo na jednom mjestu poput osobnog uredskog stola. Ovaj je trend dijelom inspiriran novom radnom snagom, o kojoj smo pisali u našem blogu o uredskim trendovima inspiriranim milenijalcima. Radnici preferiraju rad u malim prostorima gdje se mogu spontano sastajati, umjesto rada u strogim konferencijskim sobama ili radnim prostorima. Cilj je stvoriti raznoliko radno mjesto gdje se manje vremena provodi sjedeći na jednom mjestu! Stvaranjem fleksibilnijeg, fluidnijeg i opuštenijeg uredskog prostora, to može pomoći da vašim zaposlenicima pružite neovisan prostor koji im je potreban, a da pritom ostanu produktivni i ugodni. Pročitajte naš popis prijedloga u nastavku!

Preispitajte svoj radni prostor

Prilagođena rješenja za planiranje Space za moderne tvrtke


Zašto su fleksibilni radni prostori dobri za vaš ured?

Zajednica
Stvaranjem fluidnijeg uredskog prostora, to može omogućiti osjećaj zajednice unutar vašeg ureda, što može pomoći do poticanju međusobne interakcije licem u lice među zaposlenicima. Imati fleksibilniji uredski dizajn pomoći će zaposlenicima do žele do i biti aktivni u svom uredskom prostoru. Željet će do negdje drugdje, a ne samo za svojim uredskim stolom. To im zatim pomaže do razgovaraju i druže se sa svojim kolegama, stvarajući bolji osjećaj uredske zajednice.

Udobnost
Udobnost u uredu utječe na radni dan osobe. Udobnost radnika utječe na produktivnost, zadovoljstvo poslom, razinu zadržavanja zaposlenika, pa čak i na dobrobit zaposlenika! Stvaranje fleksibilnih prostora koji pomažu zaposlenicima do budu mobilni i mijenjaju svoje okruženje, dopuštajući im da sami odluče u kojem dijelu ureda žele do, može donijeti vrlo pozitivne rezultate u angažmanu zaposlenika i zadovoljstvu poslom!

Uštede
Postoji niz izvrsnih načina za uvođenje alternativnih radnih politika u vaš ured. Stvari poput hotelinga, hot deskinga, neodređenih radnih mjesta pa čak i zajedničkih prostora pomažu vam iskoristiti uredski prostor i smanjiti troškove gdje god možete. Na primjer, prema studiji alternativnog radnog mjesta tvrtke Herman Miller, utvrđeno je da je Cisco uštedio čak 37% na najmu nekretnina smještajući više ljudi u isti uredski prostor nakon što su uveli otvoreniji raspored sjedenja u uredu u San Franciscu.


Pitate se kako stvoriti fluidniji uredski prostor?

Postoje izvrsni načini na koje možete stvoriti fleksibilniji uredski prostor koji su i jednostavni i jeftini. Prvo - prijeđite izvan kabina ili stavite kotače na svoj namještaj. Odabirom uredskih kabina koje se mogu premještati i imaju niske zidove može pomoći vašim zaposlenicima da se osjećaju manje „zatvoreno“ i samostalnije, pomažući u povezivanju elemenata suradnje, udobnosti i fokusa. Iskoristite svoj uredski prostor u potpunosti i pretvorite ga u fleksibilni prostor za višestruku upotrebu koristeći ono što već imate. Na primjer, koristite svoju kantinu kao veliku prostoriju za sastanke, pod uvjetom da imate odgovarajući namještaj, poput utičnica i većih stolova za držanje prijenosnih računala. To vam može stvarno pomoći povećati udobnost zaposlenika, dobrobit i produktivnost, što zauzvrat vodi do boljih HR praksi, boljeg poslovanja i sretnijih zaposlenika!

Ostavite komentar

Komentari će biti odobreni prije prikazivanja.