You dodati i proizvode Quote Me i Priced, i oni će se prikazati ovdje prije nego što do pošaljete zahtjev za ponudu.
Želite li do sada?
Onda pogledajte Priced proizvode i jednostavno završite kupovinu.
Vaša košarica je prazna
po Janhvi Vig svibanj 30, 2020 3 min čitanja
U našem najnovijem blogu sastavili smo savjete o tome kako ostati fokusiran i produktivan dok radite od kuće. Međutim, određene uloge zahtijevaju rad iz ureda ili se mogu bolje obavljati u uredskom okruženju. Stoga je ključno početi se pripremati i sebe i naš ured za povratak na posao.
Najvažniji aspekt na koji treba obratiti pažnju je dizajn ureda. Otvoreni prostori su norma u modernim uredima. Dizajnirani su kako bi povećali interakciju i suradnički rad među kolegama. Radna mjesta u obliku klupa također su vrlo učinkovita u štednji prostora jer omogućuju da više ljudi radi na manjem prostoru. Ipak, zbog nedavnih okolnosti, naše se prioritete mijenjaju; postoji potreba za integriranjem mjera socijalnog distanciranja u raspored ureda. Od startupa do velikih multinacionalnih tvrtki, svaka organizacija će morati poduzeti mjere. Umjesto ulaganja u potpuno novi uredski plan, primijetit ćete preuređenje postojećeg uredskog prostora kako bi se prilagodile mjere zdravlja i sigurnosti. Sve ove promjene mogu dovesti do drugačijeg radnog scenarija nego na koji ste navikli. Na temelju našeg iskustva u industriji uredskog namještaja, naveli smo nekoliko načina na koje će rad iz ureda ubuduće biti drugačiji.
U kratkom roku, u uredu će raditi manje ljudi. Kako će radna mjesta biti udaljenija jedni od drugih, postojeći uredski prostor neće omogućiti svim zaposlenicima da se pridržavaju socijalne distance. Stoga će se rad u uredu vraćati fazno, što znači da će mnogi vaši kolege ili ostati raditi od kuće ili, za poslove koji zahtijevaju rad u uredu, raditi u smjenama. Neke tvrtke poput Twittera čak dopuštaju svojim zaposlenicima da trajno rade od kuće.
Promatrat ćemo pomak prema zatvorenim uredskim planovima. Govorimo o povećanju udaljenosti između stolova, postavljanju kabina ili privatnih boksova gdje ljudi imaju svoj dodijeljeni prostor. Dodavanje fizičkih barijera između radnih mjesta poput pregrada za stolove s nadograđenim zaslonima ili pleksiglas pregradama, poznatim i kao zaštite protiv kihanja, na recepcijskim pultovima pa čak i između radnih stanica. Alternativno, samostojeći podni zasloni izvrstan su izbor za stvaranje individualnih radnih mjesta. Konferencijske ili sastanke sobe moći će primiti manje ljudi odjednom, a stolice će biti postavljene dalje jedna od druge. Ostale mjere mogu biti usmjeravanje hodnika u jednom smjeru kako bi se spriječio križni promet, odabir materijala koji mogu izdržati intenzivno čišćenje poput kamena ili laminata umjesto poroznog drva te korištenje tkanina otpornim na izbjeljivače.
Vizualni znakovi poput oznaka za socijalno distanciranje na podu ili plakata o zdravlju i sigurnosti na zidovima postat će uobičajeni prizor u uredu. Neće biti neobično do naljepnice na podu za mjesta za stajanje u liftovima i hodnicima ili kružne oznake oko stolova koje podsjećaju ljude do drže razmak od 2 metra, poput onih koje vidimo u supermarketima. Prostorije poput soba za odmor ili kuhinje posebno će imati znakove s detaljnim uputama o temama poput dezinfekcije zajedničke opreme nakon upotrebe ili kapaciteta prostorije.
Standardi higijene sada će se shvaćati ozbiljnije nego ikad prije, što će utjecati i na društvene navike. Sve, od načina na koji smo se do pozdravljali rukovanjem s kolegama do drugih društvenih pravila koja su prije bila prihvatljiva, promijenit će se. Ljudi će morati do ili dezinficirati ruke nakon ulaska u ured ujutro ili povratka s pauze. You ćete na svom radnom mjestu stanice za dezinfekciju ruku na ulazima i izlazima, kao i znakove u toaletima i kuhinjskom prostoru do pranje ruku. Također, na radnom mjestu će biti dostupni brojni čistaći proizvodi poput dezinfekcijskih sprejeva, antibakterijskih maramica i slično, lako dostupni svugdje u uredu.
Bezkontaktna tehnologija postoji već neko vrijeme, no očekujemo do ćemo je viđati sve više u uredu. Uložit će se napori do se uklone često dodirivane površine poput kvaka na vratima, prekidača za svjetlo, tipki u dizalu i slično. Sve uobičajene dodirne točke mogle bi biti zamijenjene uređajima s malo ili nimalo dodira. You ćete vidjeti više automatskih vrata ili obavljati svakodnevne zadatke poput pozivanja dizala ili uključivanja aparata za kavu putem pametnog telefona. Sve ove mjere poduzet će se do bi se izbjeglo dodirivanje površina koje bi mogle biti kontaminirane.
Uredski život kakav poznajemo uskoro će se promijeniti; bilo da je riječ o maloj promjeni poput sjedenja dalje od vašeg radnog partnera ili velikoj poput trajnog rada od kuće. Preporučljivo je da iskoristimo trenutnu situaciju i nastavimo biti produktivni i sigurni prilagođavajući se do higijenskim pravilima.
Naša rješenja za povratak do posao nude zaštitnu opremu do održavanje socijalne distance na radnom mjestu. Ovi alati imaju za cilj do rizik od prijenosa virusa povećavanjem fizičke udaljenosti između kolega. Kontaktirajte naš stručni tim danas do savjet o pripremi vašeg ureda za siguran rad ili jednostavno posjetite našu web stranicu.
Komentari će biti odobreni prije prikazivanja.
Total add-ons: