You dodati i proizvode Quote Me i Priced, i oni će se prikazati ovdje prije nego što do pošaljete zahtjev za ponudu.
Želite li do sada?
Onda pogledajte Priced proizvode i jednostavno završite kupovinu.
Vaša košarica je prazna
po Sarah Silver rujan 20, 2016 3 min čitanja
Ergonomija po definiciji je proučavanje učinkovitosti ljudi u njihovom radnom okruženju. Jedina svrha uredske ergonomije je da vaš uredski radni prostor bude dizajniran tako da vam odgovara, pružajući vam ugodno radno okruženje kako biste mogli biti produktivni i učinkoviti kao zaposlenik.
Svi smo čuli da prosječni radno aktivni odrasli provodi 50-70% dana sjedeći na poslu. Pisali smo o opasnostima sjedenja cijeli dan i kako sjedilački način života današnjih radnika predstavlja ozbiljne zdravstvene probleme i izazove za ljude i tvrtke. Rješenje za to je uredska ergonomija.
Poslodavci bi trebali znati da ako želite izvući najbolje iz svojih zaposlenika ili drugih ljudi s kojima radite, morate ih dobro tretirati i aktivno slušati njihove brige, izražavati zahvalnost kada odrade dobar posao i biti spremni na kompromis kada se pojavi problem. Mentalno i emocionalno zdravlje zaposlenika treba održavati pozitivnim za motiviraniju atmosferu i produktivnu i efikasnu radnu snagu.
Međutim, ne biste se trebali brinuti samo o mentalnom i emocionalnom blagostanju svojih zaposlenika. Fizičko zdravlje i dobrobit jednako su važni, ako ne i važniji, jer fizički čimbenici izravno utječu i na emocionalno i na mentalno stanje. Poduzetnici bi trebali shvatiti da pružanje uredskog okruženja koje je ergonomski dizajnirano može na mnogo načina potaknuti produktivnost.
Iako su mnogi vlasnici tvrtki ili poduzetnici svjesni činjenice da je najveća prijetnja do produktivnost odsutnost radnika zbog ozljede, premalo ljudi razumije da mnoge radne ozljede ne nastaju zbog padova ili podizanja teške opreme, već zbog do naprezanja.
Zapravo, preko 40% radnih ozljeda su uganuća i istegnuća.
Ponavljajuće ozljede od naprezanja razvijaju se tijekom duljeg vremena, primjer za to su bolna leđa. Ove vrste ozljeda obično zahtijevaju dugotrajno liječenje, što može uzrokovati dugotrajnu odsutnost obučenog osoblja. To rezultira gubitkom produktivnosti i obično košta tvrtke znatan iznos novca kroz isplate odšteta.
Postoji još nekoliko dodatnih troškova do razmotriti, poput niže stope zadržavanja radnika zbog ozljeda i nelagode, što rezultira troškovima čestog zapošljavanja i obuke novog osoblja te prekovremenim plaćama koje se isplaćuju do koji pokrivaju odsutne radnike. Za slučajeve poput istegnutih leđa ili bolova u vratu, možete razmotriti nabavu ergonomskih stolica za ured. Ergonomske stolice su dizajnirane do potporu leđima i promicanje dobrog držanja.
Pružanje ergonomskog radnog mjesta zaposlenicima pokazuje da ozbiljno shvaćate njihovo zdravlje i dobrobit, poruka koja je snažno povezana do povećanom produktivnošću, što potvrđuje i globalna studija tvrtke Towers Watson
„Najvažniji pokretač angažmana zaposlenika je osjećaju li zaposlenici da su njihovi menadžeri iskreno zainteresirani za njihovu dobrobit.”
– Zašto je zahvalnost toliko važna, Tony Schwartz
Kada radniku ponudite ergonomsku opremu za rad, poručujete mu: „Vaš osjećaj mi je važan; želim da budete sretni i ugodni, a također vas želim zaštititi od ozljeda.”
Neke od najpoznatijih uspješnih tvrtki na svijetu, osobito Google, usavršile su stvaranje ergonomskih i obogaćenih radnih prostora u nastojanju do osiguraju visoku moralnost svojih zaposlenika i slobodu do kreativno razmišljanje. Danas mnoge tehnološke tvrtke svojim zaposlenicima nude stolove za sjedenje i stajanje koji im omogućuju do ustanu bez udaljavanja od radnog mjesta kako bi mogli nastaviti do radom.
Udobni zaposlenici imaju više energije i sposobni su raditi više
Radnici koji osjećaju bol obično prijavljuju da su iscrpljeni i istrošeni, što ih čini manje spremnima do brzo i učinkovito obavljanje posla. Također moraju često praviti pauze kako bi se istegnuli, prošetali ili promijenili položaj u nastojanju do smanje napetost mišića i ublaže bolove.
Fizička bol negativno utječe i na vaše mentalno blagostanje; teško je do motivaciju, rješavati probleme ili stvarati nove ideje kad vas stalno ometa tjelesna nelagoda.
Međutim, ako je vaš zaposlenik udoban, vrlo je vjerojatno da će raditi više. Zaposlenik koji cijelu večer osjeća bol neće biti toliko produktivan. Podesivi stol pruža savršeno rješenje za zaštitu vaše kralježnice i smanjenje rizika od naprezanja i bolova.
Zaposlenici s ergonomskim namještajem mogu raditi brže
Ergonomski uredski namještaj obično olakšava zaposleniku obavljanje posla jer smanjuje ponavljajuće pokrete i optimizira držanje tijela.
Na primjer, ergonomske tipkovnice omogućit će zaposleniku da tipka brže i s manje pauza, ergonomski alati za čišćenje omogućit će osoblju za čišćenje da očiste velike površine s manje prolaza i bez čestog saginjanja, a računalni monitori dizajnirani za smanjenje naprezanja očiju omogućit će zaposlenicima da se dulje koncentriraju na zaslone bez razvoja glavobolja (i pregledavat će malo preciznije). Sve to rezultira većom produktivnošću i boljom kvalitetom rada.
Kada zbrojite razne troškove nastale zbog neuzimanja ergonomije u obzir, brzo postaje jasno da ergonomski uredski namještaj nije luksuz, već nužnost. Ako vas brine početno ulaganje u uredsku ergonomiju, pokušajte razmotriti druge opcije poput kupnje namještaja iz druge ruke; uz malo do puno istraživanja, obično je moguće kupiti ergonomski uredski namještaj uz dodatni trošak u odnosu na vrijednost vaše standardne opreme.
Komentari će biti odobreni prije prikazivanja.
Total add-ons: